Uslovi kupovine
Osnovni podaci o firmi – SOFI D.O.O.
• Adresa: Božidara Adžije bb, 21131 Petrovaradin
• Matični broj: 21543802
• Poreski broj (PIB): 111807159
Kontakt podaci – korisnički servis
• Web adresa: www.sofi.rs
• Kontakt telefon: +381 11 2620973; 063 7335 150
• Kontakt e-mail: eshop@sofi.rs
Uslovi kupovine i plaćanje
Kupovina robe putem sajta
Roba se naručuje elektronskim odabirom određenog proizvoda (artikla) i njegovim dodavanjem u potrošačku korpu klikom na dugme “Dodaj u korpu”.
Cene na našem sajtu su iskazane sa uračunatim PDV-om i nema skrivenih troškova.
Roba se smatra naručenom u trenutku kada kupac konačno potvrdi narudžbinu klikom na dugme “Potvrdi porudžbinu” u poslednjem koraku na strani za slanje porudžbine.
SOFI D.O.O. ima obavezu da isporuči sve naručene proizvode kojih u trenutku porudžbine ima na zalihama.
Ukoliko naš tim nije u mogućnosti da isporuči bilo koji od naručenih proizvoda, kontaktiraće kupca robe po pitanju zamene poručene robe ili otkazivanja porudžbine, putem e-pošte ili telefonskim putem. Svi ostali naručeni proizvodi će biti isporučeni u skladu sa ovim uslovima i pravilima.
SOFI D.O.O. ne odgovara kupcu za bilo kakvu vrstu eventualno nastale štete, zbog nemogućnosti da isporuči bilo koji od naručenih proizvoda.
Kupovina robe na našem sajtu obavlja se na sledeći način:
Poseta kupca našoj web prodavnici ne zahteva registraciju. Možete bez ikakve registracije gledati naše proizvode, informisati se o istima. Ukoliko imate ikakvih nedoumica, ili niste sigurni šta je najbolji izbor za vas, uvek nas možete kontaktirati putem telefona 011/2620 973 ili putem emaila eshop@sofi.rs
Kada se odlučite za kupovinu na našem sajtu, potrebno je da ostavite određene podatke, bez kojih nismo u mogućnosti da izvršimo dostavu pošiljke. Postupak je sledeći: – Morate ostaviti svoju email adresu, vaše podatke: ime, prezime, adresa (ulica, broj stana ili kuće i grad) kao i broj telefona.
Sledeći korak je kupovina (odabir proizvoda, stavljanje u korpu). Zatim odabir načina plaćanja (sve o načinu plaćanja u tekstu ispod). Nakon što odaberete način plaćanja, još jednom morate da potvrdite da ste saglasni sa uslovima korištenja – tada potvrđujete kupovinu.
Ukoliko ste odabrali kartično plaćanje, svi vaši podaci vezani za vaš račun, privatne podatke računa i sl. obavljaju se na platform Unicredit banke, tako da naš sajt nema nikakav uvid u te podatke.
Napominjemo da kada kupite robu na našem sajtu znači da ste potvrdili kupovinu, tj.da smo sklopili ugovor o kupovini na daljinu – prihvatanjem uslova kupovine.
Kada odaberete plaćanje pouzećem, robu plaćate na licu mesta kuriru koji donosi pošiljku.
Troškovi dostave ovisno o težini i vrednosti se obračunavaju po cenovniku kurirske službe. Prihvatanjem uslova kupovine prihvatili ste i stavku u kojoj jasno piše da nakon kupovine možete odustati od ugovora i to otkazivanjem na brojeve telefona 011/2620 973 ili porukom na email adresu eshop@sofi.rs. Ukoliko je roba već poslata, dužni ste da nam nadoknadite troškove poštarine koje smo imali za slanje i za povrat robe.
Uslovi kupovine
Pošiljke poručene tekućeg dana šalju se narednog radnog dana. Pošiljke poručene vikendom biće poslate u ponedeljak. Ukoliko u periodu od vaše porudžbine do vremena predviđenog za slanje ipak odustanete od kupovine, morate nas nazvati ili poslati email u navedenom roku pre samog slanja. Otkazivanje može da bude u slobodnoj formi.
Opisi proizvoda
Na Internet prodavnici Prodavca svi proizvodi opisani su sažeto, ali detaljno i precizno, u skladu sa najbitnijim informacijama koje su dostupne od strane proizvođača. Ukoliko proizvod koji ste kupili odstupa od podataka navedenih na sajtu možete ga vratiti u nekorišćenom stanju sa kompletnom dokumentacijom koju ste uz njega dobili, a mi ćemo vam vratiti novac.
Cene proizvoda
Sve cene proizvoda navedene na Internet prodavnici Prodavca su maloprodajne cene izražene u dinarima sa uračunatim PDV-om. Prodavac se obavezuje da će prihvatiti cenu po kojoj ste napravili porudžbinu bez obzira na eventualnu promenu cene proizvoda nakon slanja porudžbenice.
Registracija
Registracija je besplatna. Vaši lični podaci kao i adresa moraju biti ispravni, a neophodno je i da ostavite ispravan broj telefona radi lakse isporuke.
Plaćanje vršite prilikom preuzimanja pošiljke kuriru koji vam donosi pošiljku. Njemu plaćate i troškove poštarine koja mora da piše na propratnom dokumentu koji kurir daje uz robu. Isti obavezno pogledajte da ne bi došlo do situacije u kojoj je naplaćena poštarina veća od naznačene.
Naručena roba će biti spakovana u skladu sa pravilima kurirske službe, tako da se normalnim rukovanjem pri transportu ne može oštetiti.
Dostava robe
Dostava robe se vrši isključivo na teritoriji Republike Srbije putem kurirske službe Post Express, direktno na adresu kupca. Dostava robe se ne vrši vikendom ili za vreme državnih praznika.
Uobičajeno vreme isporuke je najkasnije u roku od 2 do 3 radna dana od obaveštenja naše prodajne službe o potvrdi porudžbine. SOFI D.O.O. nije odgovorna za eventualnu štetu nastalu zbog kašnjenja u dostavi robe od strane kurirske službe do krajnjeg kupca. SOFI D.O.O. se obavezuje da naručene proizvode isporuči ispravne i u predviđenom roku. U slučaju bilo kakve promene prodavac je dužan da obavesti kupca putem telefona ili e-maila. Sve eventualne promene na opisu proizvoda na sajtu (cena, količina, novo pakovanje i sl.), sem promena vezanih za isporuku koje odredjuje kurirska služba se ne odnose na već potvrđene porudžbine.
Otkazivanje pošiljke
Kupac može da otkaže bilo koju pošiljku bez naplate dodatnih troškova, ukoliko roba nije već poslata. Ukoliko je roba poslata, vi takođe možete da otkažete porudžbinu, ali u tom slučaju ste dužni da nam nadoknadite trošak poštarine za slanje i za povrat pošiljke. Dokaz o trošku biće račun Post Express kurirske službe. Ukoliko ste primili pošiljku imate pravo na odustanak od ugovora za kupovinu, ali samo u slučaju ukoliko robu niste otvorili i koristili.
Ukoliko vi sami napravite grešku, a proizvod niste oštetili – u tom slučaju, a u skladu sa zakonom, vi snosite troskove poštarine, a mi kao trgovac, smo dužni da vam novac vratimo u roku od 8 dana od dana prijema.
Ukoliko je do odustanka od ugovora došlo zbog naše greške (proizvod je oštećen, kvalitet ne odgovara opisu sa sajta) u tom slučaju, mi smo dužni da vam osim vrednosti plaćene robe nadoknadimo i troškove poštarine koju ste platili prilikom prijema pošiljke, kao i troškove poštarine za povrat iste.
Povraćaj sredstava
U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, SOFI D.O.O. je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.
Novac za robu kupljenu pouzećem, možemo vam vratiti na jedan od dogovorenih načina:
Uplatom na vaš tekući račun.
Povratom novca u iznosu koji je bio vrednost vaše posiljke u gotovini kurirskom službom, o našem trošku.
Naglašavamo da uz proizvod morate da vratite račun koji ste dobili u kutiji sa proizvodom kao i ispunjen formular obrasca za reklamaciju i zahtev za povrat novca sa vašim potpisom, kao i fiskalni račun koji ste dobili sa robom u kutiji. Obrazac za reklamaciju i zahtev za povrat novca dobićete na vaš email, zajedno sa potvrdom kupovine na našem sajtu.
Napomena:
Ukoliko ste poručili, izvršili potvrdu prijema, istu tu porudžbinu odbijete prilikom dostave, a da nas niste obavestili o odustanku, ne želite da se javite na naš poziv ili ne odgovarate na naš e-mail, iako je sa pošiljkom bilo sve u redu, gubite pravo kupovine na našem shop-u.
Zaštita privatnosti korisnika
U ime SOFI D.O.O. obavezujemo se da ćemo čuvati privatnost svih naših kupaca. Prikupljamo samo neophodne, osnovne podatke o kupcima/ korisnicima i podatke neophodne za poslovanje i informisanje korisnika u skladu sa dobrim poslovnim običajima i u cilju pružanja kvalitetne usluge. Dajemo kupcima mogućnost izbora uključujući mogućnost odluke da li žele ili ne da se izbrišu sa mailing lista koje se koriste za marketinške kampanje. Svi podaci o korisnicima/kupcima se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi zaposleni u SOFI D.O.O. (i poslovni partneri) odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti.
Zaštita poverljivih podataka o transakciji
Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici poverljive informacija se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije kriptografske tehnologije. Sigurnost podataka prilikom kupovine, garantuje procesor platnih kartica, Unicredit banke, pa se tako kompletni proces naplate obavlja na stranicama banke. Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.
Plaćanje
Na SOFI D.O.O. shopu plaćanje se obavlja na tri načina i to:
Plaćanje pouzećem (plaćanje kuriru prilikom preuzimanja pošiljke). Plaćanje pouzećem podrazumeva plaćanje poručene robe direktno kuriru prilikom preuzimanja pošiljke. Plaćanje se vrši isključivo gotovinom u RSD.
Platnom karticom (online plaćanje).
Uplatom na naš tekuci račun kod Unicredit banke, SOFI D.O.O. 170-0030047728001- 83.
Ukoliko posedujete Visa, MasterCard ili Maestro platnu karticu odobrenu od strane banke izdavaoca za online plaćanje, izaberite ovaj način plaćanja. Nakon što potvrdite porudžbenicu, bićete preusmereni na sajt Unicredit banke, na kome ćete putem potpuno zaštićene mreže vršiti unos podataka sa platne kartice i obavljati plaćanje. Ukoliko je transakcija uspela bićete vraćeni na naš sajt sa obaveštenjem da je plaćanje uspešno obavljeno. U slučaju da plaćanje nije uspelo, bićete vraćeni na naš sajt sa informacijom o neuspelom plaćanju sa mogućnošću da ponovite plaćanje ili da izaberete drugi način plaćanja.
Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacije se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije kriptografske tehnologije.
Sigurnost podataka prilikom kupovine garantuje procesor platnih kartica, Unicredit banke, pa se tako kompletan proces naplate obavlja na stranicama banke. Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.
Izjava o konverziji
SR: Sva plaćanja biće izvršena u lokalnoj valuti Republike Srbije – dinar (RSD). Za informativni prikaz cena u drugim valutama koristi se srednji kurs Narodne Banke Srbije. Iznos za koji će biti zadužena vaša platna kartica biće izražen u vašoj lokalnoj valuti kroz konverziju u istu po kursu koji koriste kartičarske organizacije, a koji nama u trenutku transakcije ne može biti poznat. Kao rezultat ove konverzije postoji mogućnost neznatne razlike od originalne cene navedene na našem sajtu.
EN: All payments will be effected in Serbian currency – dinar (RSD). The amount your credit card account will be charged for is obtained through the conversion of the price in Euro into Serbian dinar according to the current exchange rate of the Serbian National Bank. When charging your credit card, the same amount is converted into your local currency according to the exchange rate of credit card associations. As a result of this conversion there is a possibility of a slight difference from the original price stated in our web site.
Reklamacija i način rešavanja
Prilikom preuzimanja pošiljke molimo vas da istu u prisustvu kurira proverite. Ukoliko postoje vidljiva oštećenja (pocepano pakovanje, nagnječenje i sl.) insistirajte da pošiljku otvorite u prisustvu kurira, pregledajte je i preuzmite ukoliko nema oštećenja proizvoda. Možete nas pozvati telefonom na broj 011 2620 973 i navedesti razloge zbog kojih odbijate da preuzmete paket, pa ćemo vas uputiti o narednim koracima.
U slučaju da imate bilo kakvu reklamaciju na kupljeni proizvod ili našu uslugu, obavezno nas kontaktirajte da bismo u obostranom interesu, a u skladu sa Zakonom i profesionalnom etikom rešili svaki specifični slučaj.
Kupac ima pravo da izjavi reklamaciju na nesaobraznost robe sa njenim svojstvima, popunjavanjem Zahteva za reklamaciju (preuzmi ovde) u roku od 6 (šest) meseci od dana kupovine.
Reklamirani proizvod, sa odštampanim, pupunjenim i potpisanim Reklamacionim listom, računom ili kopijom računa i ostalim dokumentima koja su pratila isporuku robe, kupac šalje putem preporučene pošiljke na adresu našeg preduzeća.
U slučaju povraćaja proizvoda kupac snosi troškove transporta robe. Ukoliko se opredelite da u zamenu poručite drugi proizvod mi ćemo snositi troškove dostave novog artikla.
Na podnetu reklamaciju, kupac će biti obavešten o Odluci komisije za reklamacije donetoj po podnetom zahtevu za rešavanje reklamacija, najkasnije u roku od 8 (osam) dana od dana prijema zahteva za reklamaciju.
Osnovan zahtev za rešavanje reklamacije trgovac će ispuniti najkasnije u roku od 15 (petnaest) dana od datuma koje nosi obaveštenje o rešavanju reklamacije.
U slučaju osnovanog zahteva za rešavanje reklamacija, kupac ima pravo da zahteva od prodavca da zameni reklamirani proizvod, odnosno da zahteva odgovarajuće umanjenje cene proizvoda ili povraćaj novca.
Pravo kupca na odustanak od porudžbine
U slučaju da imate bilo kakvu primedbu na kupljeni proizvod ili ste primili neispravan ili pogrešan proizvod kontaktirajte nas da bismo u obostranom interesu, rešili svaki specifični slučaj.
Kupac ima pravo na jednostrani raskid ugovora, u roku od 14 dana od dana zaključenja ugovora o kupovini, bez navođenja razloga i dodatnih troškova, popunjavajući Obrazac za odustanak od porudžbine (preuzmi ovde) koji možete popuniti i elektronskim putem dostaviti na našu e-mail adresu: info@sofi.rs. Odmah, po prijemu obrasca, kupac će biti kontaktiran da bi se upoznao sa procedurom povraćaja kupljene robe, što će biti konstatovano u pisanoj formi.
Rok od 14 dana računa se od trenutka kada roba dospe u posed kupca ili trećeg lica koje je odredio kupac. Direktne troškove povraćaja robe u slučaju odustanka od porudžbenice snosi kupac.
U slučaju jednostranog raskida ugovora od strane kupca, trgovac će odmah po prijemu vraćene robe, a nakon konstatacije komisije da je roba vraćena u nekorišćenom stanju i bez oštećenja, bez odlaganja izvršiti povraćaj uplate novca koju je primio, koristeći ista sredstva plaćanja koja je kupac koristio u prvobitnoj transakciji, osim ako se kupac nije izričito saglasio sa korišćenjem drugog sredstva plaćanja.
Povraćaj kupljenih proizvoda
Obavezno proverite sastav pošiljke i stanje artikala pre preuzimanja robe od strane kurirske službe!
Potpisivanjem potvrde o prijemu proizvoda kurirskoj službi, kojom potvrđujete da ste preuzeli sve poručene proizvode u dobrom stanju, niste u mogućnosti da ih reklamirate naknadno na eventualna oštećenja.
Ukoliko je transportna ambalaža neoštećena, smatra se da je pošiljka isporučena u ispravnom stanju i po kvalitetu i po kvantitetu.
Direktne troškove povraćaja robe usled jednostranog prekida ugovora i odustajanja od porudžbenice snosi kupac, osim u slučajevima kada je kupcu isporučen neispravan ili pogrešan artikal.
Prilikom povraćaja kupljenih proizvoda neophodno je vratiti ih u ispravnom i nekorišćenom stanju kao i u originalno neoštećenom pakovanju, sa računom i svom pratećom dokumentacijom.
Povraćaj sredstava
U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, SOFI doo (www.sofi.rs) je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.
Vansudsko rešavanje potrošačkih sporova
Potrosacki spor moze se resiti postupkom vansudskog rešavanja potrosackih sporova. Kao trgovac smo duzni da vas obavestimo da smo po zakonu obavezni da ucestvujemo u ovom postupku. Vansudsko resavanje potrošackih sporova obavlja se na transparentan, efikasan i brz nacin pred telom za vansudsko resavanje potrosackih sporova. Ministarstvo sačinjava listu tela i javno je objavljuje. Dostupna je na adresi https://mtt.gov.rs/tekst/2306/zastita-potrosaca.php
Postupak pred telom moze da pokrene potrošac, samo ukoliko prethodno izjavi reklamaciju ili prigovor trgovcu. Potrosač protekom jedne godine od dana (bezuspešnog) podnošenja reklamacije gubi pravo na podnošenje predloga za vansudsko rešavanje spora. Vansudsko rešavanje potrošackog spora moze da traje najduže 90 dana od dana podnošenja predloga.
Saglasnost i promena uslova
Korišćenje naših servisa podrazumeva saglasnost korisnika sa navedenim uslovima korišćenja. SOFI D.O.O. (www.sofi.rs) se obavezuje da će se pridržavati svega navedenog, a sve promene uslova postaju važeće tek nakon objavljivanja na ovoj strani i slanja e-mail obaveštenja svim registrovanim korisnicima.
Završne odredbe
Delimična ili potpuna neprimenjivost određenih odredbi ovih Uslova korišćenja, neće uticati na punovažnost ostalih odredbi koje ostaju na snazi u celini. Saglasni ste da vaša prava i obaveze proistekle iz ovih Uslova korišćenja ne možete preneti na treće lica bez izričitog pismenog odobrenja Prodavca.
Sve primedbe, reklamacije, nesaobraznosti i ostale eventualne probleme koji mogu nastati prilikom kupovine proizvoda preko Internet prodavnice Prodavca rešavaćemo zajednički u obostranom interesu, a u skladu sa Zakonom i profesionalnom etikom da bismo rešili svaki specifični slučaj.
Sve sporove koji ne mogu da se reše međusobnim dogovorom kupca i prodavca rešavaće nadležni Sud u Novim Sadu.